لینک سازی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hiwebex

لینک های طبیعی و غیرطبیعی در وب سایت چیست؟ در لینک سازی در طراحی سایت ، یک لینک سرمقاله طبیعی به طور آزادانه و رایگان قرار می گیرد و لینک غیرطبیعی لینکی است که خودتان آن را ایجاد می کنید. هر دوی این لینک ها در رتبه بندی گوگل تاثیر گذارند. گوگل تنها به محتوایی که با ارزش افزوده کاربر همراه باشد پاداشی برای رتبه بندی بالاتر لینک سازی در طراحی سایت در نظر می گیرد.

لینک سازی در طراحی سایت و موتورهای جستجو

موتورهای جستجو به تجربه کاربری بهتر برای لینک سازی در طراحی سایت امتیاز بهتری می دهند. بنابراین لینک سازی در طراحی سایت که به طور دستی انجام شده باشد در محاسبه موتورهای جستجو به حساب نمی آیند و الگوریتم ها برای آن ها موثر واقع نمی شوند.

برخی از بازاریابان ارزش افزوده را در متن های وب سایت ایجاد می کنند و تنها لینک سازی در طراحی سایت با لینک های غیرطبیعی برای سایت ایجاد می کنند. این عوامل بر چگونگی نمایش نتایج موتورهای جستجو مبتنی بر لینک مانند Google تاثیر گذاشته و محبوبیت و توانایی رتبه بندی وب سایت را تعیین می کند.

یکی از بخش های زمان-بر بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو مانند Google، Bing و یاهو، لینک سازی در طراحی سایت است. این تعریف فرآیندی است که در آن پیوند به وب سایت شما از سایتی دیگر انجام می شود تا شما بتوانید آنچه را که به عنوان backlink یا لینک های برگشتی نامگذاری شده است، دریافت کنید.

لینک های برگشتی به چند دلیل متفاوت هستند. اول، هر چه تعداد بیشتری لینک به سایت شما ایجاد شود، احتمال پیروی از آنها بیشتر شده و به نفع شما خواهد بود. مهمتر از همه، موتورهای جستجو مانند گوگل از لینک ها با کلمات کلیدی در عنوان استفاده می کنند تا تعیین کنند که شما چه رتبه بندی ای به خود اختصاص می دهید، بنابراین لینک سازی در طراحی وب سایت بسیار مهم است.

متن بعد : ایجاد لینک های بازگشتی در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: سفارش طراحی سایت شرکتی , انجام طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: